Čelní vysokozdvižný vozík EP EFL252X5; 80V/280Ah (560Ah)
Čelní elektrický vozík EFL X5 je moderním spojením osvědčené konstrukce spalovacího vozíku a pokročilého elektrického pohonu. Tato kombinace z něj činí univerzálního pomocníka, kterého lze využít jak uvnitř skladovacích hal, tak i ve venkovním prostředí. Díky vysoké světlé výšce a velkým kolům je ideální pro manipulaci i na velmi nerovném povrchu.
Stožár si mohou zákazníci nakonfigurovat dle svých potřeb – a to až do výšky zdvihu 6000 mm, což zajišťuje maximální flexibilitu pro široké spektrum aplikací.
Lithiová baterie přináší řadu výhod, včetně nízkých provozních nákladů, tichého a bezemisního provozu a možnosti průběžného dobíjení během přestávek. Modulární bateriový systém umožňuje flexibilní rozšíření kapacity z 280 Ah na 560 Ah, což oceníte při změně způsobu využití vozíku nebo během sezónních špiček. Navíc zvyšuje spolehlivost – v případě poruchy jedné baterie zajistí provoz druhá, čímž se minimalizuje riziko odstávky.
Kapacita baterie: 80V/280Ah (560Ah)
Kód zboží: PS6581
Čelní elektrický vozík EFL X5 je moderním spojením osvědčené konstrukce spalovacího vozíku a pokročilého elektrického pohonu. Tato kombinace z něj činí univerzálního pomocníka, kterého lze využít jak uvnitř skladovacích hal, tak i ve venkovním prostředí. Díky vysoké světlé výšce a velkým kolům je ideální pro manipulaci i na velmi nerovném povrchu.
Stožár si mohou zákazníci nakonfigurovat dle svých potřeb – a to až do výšky zdvihu 6000 mm, což zajišťuje maximální flexibilitu pro široké spektrum aplikací.
Lithiová baterie přináší řadu výhod, včetně nízkých provozních nákladů, tichého a bezemisního provozu a možnosti průběžného dobíjení během přestávek. Modulární bateriový systém umožňuje flexibilní rozšíření kapacity z 280 Ah na 560 Ah, což oceníte při změně způsobu využití vozíku nebo během sezónních špiček. Navíc zvyšuje spolehlivost – v případě poruchy jedné baterie zajistí provoz druhá, čímž se minimalizuje riziko odstávky.
Kapacita baterie: 80V/280Ah (560Ah)
- Alternativa k IC vozíkům: Ideální pro různé transportní úkoly, od občasného po intenzivní využití.
- Univerzální využití: Vhodný pro velká logistická centra, sklady, výrobu, přístavy, terminály i chemický a ropný průmysl.
- Vnitřní i venkovní použití: Vysoká světlá výška umožňuje provoz uvnitř i venku.
- Modulární bateriový design: Řada EFX5 využívá unikátní modulární systém, který umožňuje zvolit dvě kapacity baterie pro středně až vysoce náročné aplikace. To zjednodušuje správu skladových zásob a majetku pro prodejce.
- Vysoký výkon: Řada X5 poskytuje výkon srovnatelný s modelem EFL 3 série S, což zajišťuje efektivní manipulaci se zbožím.
- Modulární design baterií pro flexibilní nastavení kapacity.
- Jeden standardní bateriový modul umožňuje samostatné použití nebo kombinaci ve dvojicích.
- Lithium technologie s možností průběžného nabíjení a bezúdržbovým provozem.
- Vysoká pojezdová a zdvihová rychlost a silná stoupavost pro maximální efektivitu.
- Světlá výška 150 mm a velká kola pro práci na různých površích.
- Vylepšené klíčové komponenty: stožár, osvětlení, sedadlo, displej a ovládací prvky.
Parametry
| OBECNÉ CHARAKTERISTIKY | |
|---|---|
| Stav mth/km | 1 |
| Rok výroby | 2025 |
| Termín dodání - odhad | Duben 2026 |
| Pohon | Elektro |
| Nosnost | 2500 kg |
| Vyložení těžiště | 500 mm |
| Hmotnost | 3835 kg |
| Výška ochr. rámu | 2165 mm |
| Délka stroje bez vidlic | 2520 mm |
| Šířka stroje | 1154 mm |
| Šířka pracovní uličky | 4165 mm |
| Poloměr otáčení | 270 mm |
| Počet kol | 4 ks |
| ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ | |
| Typ zvedacího zařízení | Duplex s velkým volným zdvihem |
| Výška zvedacího zařízení - min. | 2185 mm |
| Volný zdvih | 1450 mm |
| Výška zdvihu | 3300 mm |
| Typ nosné desky (ISO) | 2A (1 až 2,5t) |
| Šířka nosné desky | 1040 mm |
| VIDLICE | |
| Délka vidlic | 1200 mm |
| PNEU/KOLA | |
| Rozměr kola přední | 7.00-12-12 |
| Typ kola přední | se (superelastické) |
| Rozměr kola zadní | 18X7-8-14 |
| Typ kola zadní | se (superelastické) |
| BATERIE | |
| Typ baterie | Li-ion |
| Kapacita baterie | 280 Ah |
| Napětí baterie | 80 V |
| Stav baterie | 100 % |
| Boční výměna baterie | NE |
| Vyhřívání baterie | ANO |
| NABÍJEČ | |
| Typ nabíječe | Externí |
| Výstupní proud | 100 A |
| VÝBAVA | |
| Krytování, kabina | střešní sklo, systém detekce přítomnosti operátora (ops), odpružené sedadlo s loketními opěrkami a opěrkou hlavy (kl01), celni-sklo--sterac |
| Osvětlení | směrová světla, zadní pracovní osvětlení, přední pracovní osvětlení, výstražný maják, cervene-varovne-svetlo-1x-nalevo--1x-napravo--1x-vzadu |
| Elektro | zvuková signalizace zpětného chodu, ovládání klaksonu na zadním madle, telematika, vyhřívání baterie |
| Ovládání pojezdu | Páčka pod volantem + pedál |
| Ovládání zdvihu | Mechanické ovládání pákami |
| Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 4 sekce hydraulického rozvaděče (v ceně VO) |
| Vedení oleje na nosné desce | 2 sekce vedení oleje duplex |
| Přídavné zařízení | integrovaný boční posuv |
| Ostatní | středové zpětné zrcátko |