Čelní vysokozdvižný vozík TOYOTA 8FBMK16T
Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.
Kód zboží: PS6313
-
1600 kg
-
3300 mm
-
Olovo
- Vysoký výkon při nízké spotřebě – vyspělá elektronika v kombinaci s asynchronními motory
- Vynikající stabilita – SAS systém (Systém Aktivní Stability), zámek zadní nápravy, ergonomické šasi s nízko položeným těžištěm, elektronické ovládání hydraulických funkcí
- Automatická snížení rychlosti v zatáčkách (OPT) spolu se Systémem Aktivní Stability dělají vozík nejbezpečnější ve své třídě
- Automatická aktivace parkovací brzdy zabrání nechtěnému pohybu při manipulaci s nákladem
- Legendární spolehlivost a odolnost – celoocelový exteriér, snadný servis, výroba dle standardů TPS, kvalitní komponenty
Hledáte maximálně pohyblivý a energeticky úsporný vozík do úzkých prostor? Kompaktní konstrukce řady Traigo48
je klíčem pro snadný a efektivní provoz i v těch nejnáročnějších provozech.
- Toyota SAS ( Systém aktivní stability)
- Hnací systém Toyota AC²
- Toyota ORS - speciální TOYOTA sedačka (se zádržným systémem)
- Ovládací minipáky umístěné na pažní opěrce
- Široký stožár se zajištěnou viditelností z pozice obsluhy
- Délka nosných vidlic 1000 mm
- Šířka upínací desky 920 mm
- 3- sekční hydraulický rozvaděč
- Diskové brzdy v olejové lázni
- Superelastické pneumatiky
- Plně hydraulický posilovač řízení
- Digitální multifunkční displej s indikátorem polohy kol
- Synchronizátor řízení
Parametry
OBECNÉ CHARAKTERISTIKY | |
---|---|
Technický stav | použitý |
Stav mth/km | 4835 |
Rok výroby | 2018 |
Pohon | Elektro |
Nosnost | 1600 kg |
Vyložení těžiště | 500 mm |
Hmotnost | 2952 kg |
Délka stroje bez vidlic | 2014 mm |
Šířka stroje | 1060 mm |
Šířka pracovní uličky | 3327 mm |
Poloměr otáčení | 3460 mm |
Počet kol | 4 ks |
ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ | |
Typ zvedacího zařízení | Duplex s velkým volným zdvihem FW |
Výška zvedacího zařízení - min. | 2120 mm |
Volný zdvih | 1580 mm |
Výška zdvihu | 3300 mm |
Typ nosné desky (ISO) | 2A |
VIDLICE | |
Délka vidlice | 1200 mm |
PNEU/KOLA | |
Rozměr kola přední | 18x7-8 |
Typ kola přední | Nešpinivé SE pneumatiky |
Rozměr kola zadní | 16x6-8 |
Typ kola zadní | Nešpinivé SE pneumatiky |
BATERIE | |
Typ baterie | Olovo |
Kapacita baterie | 625 Ah |
Napětí baterie | 48 V |
Stav baterie | 81 % |
Boční výměna baterie | Ano |
Vyhřívání baterie | Ne |
NABÍJEČ | |
Typ nabíječe | externí |
Vstupní napětí | 380 V |
Vstupní proud | 16 A |
Výstupní napětí | 48 V |
Ostatní | |
Ostatní | středové zpětné zrcátko |
Osvětlení | |
Osvětlení | maják, přední pracovní světla, bluespot, zadni-pracovni-svetlo, redspot |
Vedení oleje | |
Vedení oleje na nosné desce | 1 vedení oleje |
Přídavné zařízení/nástavba | |
Přídavné zařízení | integrovany-bocni-posuv |
Ovládání zdvihu | |
Ovládání zdvihu | Ovládání fingertips (el. přepínač) |
Ovládání pojezdu | |
Ovládání pojezdu | Přepínač pojezdu v loketní opěrce + pedál |
Elektro | |
Elektro | sas (systém aktivní stability), idetifikační chip řidiče, systém detekce přítomnosti operátora (ops), zvuková signalizace zpětného chodu |
Hydraulický rozvaděč | |
Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 3 sekce hydraulického rozvaděče |