Čelní vysokozdvižný vozík TOYOTA 8FBMK16T

Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.

celý popis

Kód zboží: PS6313

  • 1600 kg
  • 3300 mm
  • Olovo
Skladem
399 000 Kč bez DPH
482 790 Kč
Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.
Vlastnosti produktu
  • Vysoký výkon při nízké spotřebě – vyspělá elektronika v kombinaci s asynchronními motory
  • Vynikající stabilita – SAS systém (Systém Aktivní Stability), zámek zadní nápravy, ergonomické šasi s nízko položeným těžištěm, elektronické ovládání hydraulických funkcí
  • Automatická snížení rychlosti v zatáčkách (OPT) spolu se Systémem Aktivní Stability dělají vozík nejbezpečnější ve své třídě
  • Automatická aktivace parkovací brzdy zabrání nechtěnému pohybu při manipulaci s nákladem
  • Legendární spolehlivost a odolnost – celoocelový exteriér, snadný servis, výroba dle standardů TPS, kvalitní komponenty

Hledáte maximálně pohyblivý a energeticky úsporný vozík do úzkých prostor? Kompaktní konstrukce řady Traigo48 je klíčem pro snadný a efektivní provoz i v těch nejnáročnějších provozech.

Lithium-iontová baterie
Volitelně k dispozici s bezúdržbovou lithium-iontovou baterií. Li-ion baterie se snadno používají a nabíjejí, což zvyšuje produktivitu a zvyšuje energetickou účinnost.
LED světla
Tento vozík je vybaven ekologickými předními a zadními LED světly. LED světla mají delší životnost a spotřebovávají méně energie než halogenové žárovky.
Jednoduché rozhraní řidiče
Multifunkční displej zobrazuje přehledně všechny důležité informace a umožňuje také přizpůsobit charakteristiky vozíku potřebám konkrétního řidiče nebo aplikace.
Kompaktní
Díky svým malým rozměrům se kompaktní vozík snadno pohybuje v úzkých prostorech. Kompakt vyžaduje z důvodu nedostatku místa nižší kapacitu kyseliny olověné. Při výběru li-ion baterie to nemá žádný vliv na kapacitu.
Systém Aktivní Stability
První aktivní systém kontrolující stabilitu vysokozdvižného vozíku Vyspělé technologie SAS zajišťují bezkonkurenční stabilitu, zvyšující bezpečnost a produktivitu během manipulace s nákladem.
Vynikající výhled všemi směry
Stožár s volným výhledem a ochranná konstrukce poskytují obsluze vynikající výhled na náklad a okolí.
Technické specifikace
  • Toyota SAS ( Systém aktivní stability)
  • Hnací systém Toyota AC²
  • Toyota ORS - speciální TOYOTA sedačka (se zádržným systémem)
  • Ovládací minipáky umístěné na pažní opěrce
  • Široký stožár se zajištěnou viditelností z pozice obsluhy
  • Délka nosných vidlic 1000 mm
  • Šířka upínací desky 920 mm
  • 3- sekční hydraulický rozvaděč
  • Diskové brzdy v olejové lázni
  • Superelastické pneumatiky
  • Plně hydraulický posilovač řízení
  • Digitální multifunkční displej s indikátorem polohy kol
  • Synchronizátor řízení

Parametry

OBECNÉ CHARAKTERISTIKY
Technický stav použitý
Stav mth/km 4835
Rok výroby 2018
Pohon Elektro
Nosnost 1600 kg
Vyložení těžiště 500 mm
Hmotnost 2952 kg
Délka stroje bez vidlic 2014 mm
Šířka stroje 1060 mm
Šířka pracovní uličky 3327 mm
Poloměr otáčení 3460 mm
Počet kol 4 ks
ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ
Typ zvedacího zařízení Duplex s velkým volným zdvihem FW
Výška zvedacího zařízení - min. 2120 mm
Volný zdvih 1580 mm
Výška zdvihu 3300 mm
Typ nosné desky (ISO) 2A
VIDLICE
Délka vidlice 1200 mm
PNEU/KOLA
Rozměr kola přední 18x7-8
Typ kola přední Nešpinivé SE pneumatiky
Rozměr kola zadní 16x6-8
Typ kola zadní Nešpinivé SE pneumatiky
BATERIE
Typ baterie Olovo
Kapacita baterie 625 Ah
Napětí baterie 48 V
Stav baterie 81 %
Boční výměna baterie Ano
Vyhřívání baterie Ne
NABÍJEČ
Typ nabíječe externí
Vstupní napětí 380 V
Vstupní proud 16 A
Výstupní napětí 48 V
Ostatní
Ostatní středové zpětné zrcátko
Osvětlení
Osvětlení maják, přední pracovní světla, bluespot, zadni-pracovni-svetlo, redspot
Vedení oleje
Vedení oleje na nosné desce 1 vedení oleje
Přídavné zařízení/nástavba
Přídavné zařízení integrovany-bocni-posuv
Ovládání zdvihu
Ovládání zdvihu Ovládání fingertips (el. přepínač)
Ovládání pojezdu
Ovládání pojezdu Přepínač pojezdu v loketní opěrce + pedál
Elektro
Elektro sas (systém aktivní stability), idetifikační chip řidiče, systém detekce přítomnosti operátora (ops), zvuková signalizace zpětného chodu
Hydraulický rozvaděč
Počet sekcí hydraulického rozvaděče 3 sekce hydraulického rozvaděče