Čelní vysokozdvižný vozík EP EFL 702
Velkotonážní elektrický vysokozdvižný vozík EFL konstrukčně vychází z odzkoušené konstrukce spalovacích vozíků, ale disponuje nejmodernějším elektrickým pohonem. Kombinací těchto parametrů vznikl vozík pro heavy duty aplikace, který využijete jak uvnitř skladovacích hal, tak i ve venkovním prostředí. Vysoká světlost vozíku s použitím velkých kol umožňuje i manipulaci na nerovném povrchu. Dvě lithiové baterie zaručují nízké provozní náklady, tichý bezemisní provoz a zároveň umožňují mezinabíjení, například po dobu přestávek a pracovní nečinnosti. U těchto strojů je možné využít duální nabíjení, které zkrátí potřebný čas pro nabití na polovinu. Díky tomu vozík zvládne i celodenní používání i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Kapacita baterie: 80V/820Ah
Kód zboží: PS5921
-
7000 kg
-
5400 mm
-
Li-ion
Velkotonážní elektrický vysokozdvižný vozík EFL konstrukčně vychází z odzkoušené konstrukce spalovacích vozíků, ale disponuje nejmodernějším elektrickým pohonem. Kombinací těchto parametrů vznikl vozík pro heavy duty aplikace, který využijete jak uvnitř skladovacích hal, tak i ve venkovním prostředí. Vysoká světlost vozíku s použitím velkých kol umožňuje i manipulaci na nerovném povrchu. Dvě lithiové baterie zaručují nízké provozní náklady, tichý bezemisní provoz a zároveň umožňují mezinabíjení, například po dobu přestávek a pracovní nečinnosti. U těchto strojů je možné využít duální nabíjení, které zkrátí potřebný čas pro nabití na polovinu. Díky tomu vozík zvládne i celodenní používání i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Kapacita baterie: 80V/820Ah
- Velká kapacita: Vyplňuje mezeru na trhu pro 7,0/10,0 tunové elektrické vozíky, konkurující tradičním dieselovým modelům.
- Udržitelný pohon: Vybaven Li-ion baterií 80V/820Ah, snižující náklady na údržbu.
- Možnosti nabíjení: Volba mezi třífázovým nebo dvěma jednofázovými nabíječi podle potřeb provozu.
- Ekologický: Podporuje udržitelné cíle snížením emisí a zvýšením energetické účinnosti.
Díky robustnímu šasi zajišťuje vysokou odolnost pro logistiku, stavebnictví, výrobu, práce na dvoře a další. S nosností 7,0/10,0 tun a volitelným polohovačem vidlic je tento elektrický vozík ideální pro náročné průmyslové prostředí.
- Design IC vozíku s Li-ion technologií
- Li-ion baterie pro průběžné nabíjení a flexibilitu
- Více nabíječů pro různé potřeby
- Osvědčené komponenty pro vysokou odolnost
Parametry
| OBECNÉ CHARAKTERISTIKY | |
|---|---|
| Technický stav | Použitý |
| Stav mth/km | 30 |
| Rok výroby | 2023 |
| Pohon | Elektro |
| Nosnost | 7000 kg |
| Vyložení těžiště | 600 mm |
| Hmotnost | 9600 kg |
| Výška ochr. rámu | 2450 mm |
| Délka stroje bez vidlic | 3525 mm |
| Šířka stroje | 1994 mm |
| Šířka pracovní uličky | 5535 mm |
| Poloměr otáčení | 3480 mm |
| Počet kol | 4 ks |
| ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ | |
| Typ zvedacího zařízení | Triplex s velkým volným zdvihem |
| Výška zvedacího zařízení - min. | 2965 mm |
| Volný zdvih | 2045 mm |
| Výška zdvihu | 5400 mm |
| Typ nosné desky (ISO) | 4A (5 až 8t) |
| Šířka nosné desky | 1995 mm |
| VIDLICE | |
| Délka vidlic | 2100 mm |
| PNEU/KOLA | |
| Rozměr kola přední | 8.25-15 |
| Typ kola přední | dvoumontáž - se (superelastické) nešpinivé |
| Rozměr kola zadní | 8.25-15 |
| Typ kola zadní | se (superelastické) nešpinivé |
| BATERIE | |
| Typ baterie | Li-ion |
| Kapacita baterie | 820 Ah |
| Napětí baterie | 80 V |
| Boční výměna baterie | NE |
| NABÍJEČ | |
| Typ nabíječe | Externí |
| Vstupní napětí | 380 V |
| Vstupní proud | 32 A |
| Výstupní napětí | 80 V |
| Výstupní proud | 200 A |
| VÝBAVA | |
| Krytování, kabina | polokabina (čelní sklo, zadní sklo, stříška) |
| Osvětlení | reverzní světla, obrysová světla, bluespot, výstražný maják |
| Elektro | systém detekce přítomnosti operátora (ops), zvuková signalizace zpětného chodu, ovládání klaksonu na zadním madle, ventilátor, telematika |
| Ovládání zdvihu | Mechanické ovládání pákami |
| Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 3 sekce hydraulického rozvaděče (v ceně VO) |
| Vedení oleje na nosné desce | 2 vedení oleje |
| Přídavné zařízení | integrovaný boční posuv |