Čelní vysokozdvižný vozík EP CPCD35T8
Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.
Kód zboží: PS6041
- 
                    Diesel 
- 
                    3500 kg 
- 
                    3300 mm 
Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.
- Široké možnosti pohonů: Nabízí výběr mezi dieselovými, benzínovými a LPG motory, což umožňuje přizpůsobení konkrétním provozním potřebám.
- Ekologický provoz: K dispozici jsou motory splňující přísné emisní normy Euro Stage V, vhodné i pro provoz v oblastech s přísnými ekologickými předpisy.
- Pohodlí pro obsluhu: Ergonomický design zahrnující odpružené sedadlo a klimatizovanou kabinu zvyšuje komfort i při dlouhých směnách.
- Spolehlivost v náročných podmínkách: Převodovka EP a konstrukce minimalizující vibrace zajišťují dlouhou životnost i v těžkém průmyslu.
- Bezpečnostní prvky: Moderní brzdový systém podobný automobilovému přispívá k bezpečnosti provozu.
- Robustní konstrukce: Odolná konstrukce zvládá náročné provozní zatížení, což z něj činí ideální volbu pro manipulaci s těžkým materiálem.
Ideální pro stavebnictví, těžbu, dřevařský průmysl a distribuci díky své robustnosti a přizpůsobivosti různým pracovním podmínkám.
Spolehlivý a pohodlný brzdový systém, podobný automobilovému, zajišťuje bezpečné a efektivní zastavení vozíku.
- Nosnost: 1 500 kg až 3 500 kg
- Výška zdvihu: Standardně 3 000 mm, s možností až 6 000 mm
- Typ pohonu: Diesel, benzín nebo LPG
- Motory: Dieselové: Mitsubishi S4S, Isuzu C240, Xinchai C490BPG, Benzínové: Nissan K21, K25
- Převodovka: EP vlastní výroby, namontovaná na gumových závěsech pro snížení vibrací
- Brzdový systém: Hydraulický, podobný automobilovému
Parametry
| OBECNÉ CHARAKTERISTIKY | |
|---|---|
| Technický stav | Nový | 
| Stav mth/km | 1 | 
| Rok výroby | 2024 | 
| Pohon | Diesel | 
| Převodovka | Hydrodynamická | 
| Nosnost | 3500 kg | 
| Vyložení těžiště | 500 mm | 
| Max. rychlost pojezdu | 20 km/h | 
| Hmotnost | 4700 kg | 
| Výška ochr. rámu | 2180 mm | 
| Délka stroje bez vidlic | 2762 mm | 
| Šířka stroje | 1200 mm | 
| Šířka pracovní uličky | 3010 mm | 
| Poloměr otáčení | 2510 mm | 
| Počet kol | 4 ks | 
| ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ | |
| Typ zvedacího zařízení | Duplex s malým volným zdvihem | 
| Výška zvedacího zařízení - min. | 2220 mm | 
| Volný zdvih | 120 mm | 
| Výška zdvihu | 3300 mm | 
| Typ nosné desky (ISO) | 3A (3 až 5t) | 
| VIDLICE | |
| Délka vidlic | 1200 mm | 
| PNEU/KOLA | |
| Rozměr kola přední | 28x9-15-12PR | 
| Typ kola přední | se (superelastické) | 
| Rozměr kola zadní | 6.50-10-10PR | 
| Typ kola zadní | se (superelastické) | 
| VÝBAVA | |
| Krytování, kabina | odpružené sedadlo, zpětné zrcátko, střešní sklo, topení | 
| Osvětlení | bluespot | 
| Elektro | zvuková signalizace zpětného chodu, ovládání klaksonu na zadním madle | 
| Ovládání zdvihu | Mechanické ovládání pákami | 
| Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 3 sekce hydraulického rozvaděče (v ceně VO) | 
| Vedení oleje na nosné desce | 1 vedení oleje | 
| Přídavné zařízení | externí boční posuv | 
 
         
                         
                     
                     
                     
                    