Čelní vysokozdvižný vozík EP CPCD35T8

Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.

celý popis

Kód zboží: PS6041

  • Diesel
  • 3500 kg
  • 3300 mm
Cena na dotaz

Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.

Vlastnosti produktu
  • Široké možnosti pohonů: Nabízí výběr mezi dieselovými, benzínovými a LPG motory, což umožňuje přizpůsobení konkrétním provozním potřebám.
  • Ekologický provoz: K dispozici jsou motory splňující přísné emisní normy Euro Stage V, vhodné i pro provoz v oblastech s přísnými ekologickými předpisy.
  • Pohodlí pro obsluhu: Ergonomický design zahrnující odpružené sedadlo a klimatizovanou kabinu zvyšuje komfort i při dlouhých směnách.
  • Spolehlivost v náročných podmínkách: Převodovka EP a konstrukce minimalizující vibrace zajišťují dlouhou životnost i v těžkém průmyslu.
  • Bezpečnostní prvky: Moderní brzdový systém podobný automobilovému přispívá k bezpečnosti provozu.
  • Robustní konstrukce: Odolná konstrukce zvládá náročné provozní zatížení, což z něj činí ideální volbu pro manipulaci s těžkým materiálem.

Ideální pro stavebnictví, těžbu, dřevařský průmysl a distribuci díky své robustnosti a přizpůsobivosti různým pracovním podmínkám.

Možnosti motorů

Na výběr jsou japonské i čínské motory, včetně dieselů Mitsubishi, Isuzu, Xinchai a benzínových Nissan. Model CPC/Q/Y D15-35T8 podporuje motory splňující normu Euro Stage V.

Ergonomický design
Ergonomický design s širokou nabídkou možností (plně odpružené sedadlo, systém OPS, celokovová kabina a klimatizace).
Převodovka vlastní výroby
Vozík má EP převodovku na gumových závěsech, která snižuje vibrace a hlučnost.
Pohonné jednotky
Vozík podporuje různé typy pohonů, včetně dieselových, benzínových a LPG motorů, což umožňuje flexibilitu podle specifických potřeb provozu.
Brzdový systém
Spolehlivý a pohodlný brzdový systém, podobný automobilovému, zajišťuje bezpečné a efektivní zastavení vozíku.
Technické specifikace
  • Nosnost: 1 500 kg až 3 500 kg
  • Výška zdvihu: Standardně 3 000 mm, s možností až 6 000 mm
  • Typ pohonu: Diesel, benzín nebo LPG
  • Motory: Dieselové: Mitsubishi S4S, Isuzu C240, Xinchai C490BPG, Benzínové: Nissan K21, K25
  • Převodovka: EP vlastní výroby, namontovaná na gumových závěsech pro snížení vibrací
  • Brzdový systém: Hydraulický, podobný automobilovému

Parametry

OBECNÉ CHARAKTERISTIKY
Technický stav nový
Stav mth/km 1
Rok výroby 2024
Pohon Diesel
Převodovka Hydrodynamická
Nosnost 3500 kg
Vyložení těžiště 500 mm
Max. rychlost pojezdu 20 km/h
Hmotnost 4700 kg
Výška ochr. rámu 2180 mm
Délka stroje bez vidlic 2762 mm
Šířka stroje 1200 mm
Šířka pracovní uličky 3010 mm
Poloměr otáčení 2510 mm
Počet kol 4 ks
ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ
Typ zvedacího zařízení Duplex s malým volným zdvihem
Výška zvedacího zařízení - min. 2220 mm
Volný zdvih 120 mm
Výška zdvihu 3300 mm
Typ nosné desky (ISO) 3A
VIDLICE
Délka vidlice 1200 mm
PNEU/KOLA
Rozměr kola přední 28x9-15-12PR
Typ kola přední Pryžové SE pneumatiky
Rozměr kola zadní 6.50-10-10PR
Typ kola zadní Pryžové SE pneumatiky
Elektro
Elektro zvuková signalizace zpětného chodu, ovládání klaksonu na zadním madle
Krytování/kabina
Krytování, kabina odpružené sedadlo, zpětné zrcátko, střešní sklo, kompletní kabina, topení
Vedení oleje
Vedení oleje na nosné desce 1 vedení oleje
Přídavné zařízení/nástavba
Přídavné zařízení integrovany-bocni-posuv
Ovládání zdvihu
Ovládání zdvihu Ovládání páky
Ovládání pojezdu
Ovládání pojezdu Páčka pod volantem + pedál
Osvětlení
Osvětlení smerova-svetla, přední pracovní světla, bluespot, majak
Hydraulický rozvaděč
Počet sekcí hydraulického rozvaděče 3 sekce hydraulického rozvaděče