Čelní vysokozdvižný vozík EP CPCD35T8
Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.
Kód zboží: PS6041
-
Diesel
-
3500 kg
-
3300 mm
Vysokozdvižný vozík EP CPCD30 T8 s dieselovým motorem je vhodnou volbou pro venkovní manipulaci s nákladem. Tento typ vysokozdvižného vozíku lze požívat za každého počasí. Velkou předností je rychlé a snadné doplňování paliva. Jednoduchý na provoz, údržbu i obsluhu.
- Široké možnosti pohonů: Nabízí výběr mezi dieselovými, benzínovými a LPG motory, což umožňuje přizpůsobení konkrétním provozním potřebám.
- Ekologický provoz: K dispozici jsou motory splňující přísné emisní normy Euro Stage V, vhodné i pro provoz v oblastech s přísnými ekologickými předpisy.
- Pohodlí pro obsluhu: Ergonomický design zahrnující odpružené sedadlo a klimatizovanou kabinu zvyšuje komfort i při dlouhých směnách.
- Spolehlivost v náročných podmínkách: Převodovka EP a konstrukce minimalizující vibrace zajišťují dlouhou životnost i v těžkém průmyslu.
- Bezpečnostní prvky: Moderní brzdový systém podobný automobilovému přispívá k bezpečnosti provozu.
- Robustní konstrukce: Odolná konstrukce zvládá náročné provozní zatížení, což z něj činí ideální volbu pro manipulaci s těžkým materiálem.
Ideální pro stavebnictví, těžbu, dřevařský průmysl a distribuci díky své robustnosti a přizpůsobivosti různým pracovním podmínkám.
Na výběr jsou japonské i čínské motory, včetně dieselů Mitsubishi, Isuzu, Xinchai a benzínových Nissan. Model CPC/Q/Y D15-35T8 podporuje motory splňující normu Euro Stage V.
- Nosnost: 1 500 kg až 3 500 kg
- Výška zdvihu: Standardně 3 000 mm, s možností až 6 000 mm
- Typ pohonu: Diesel, benzín nebo LPG
- Motory: Dieselové: Mitsubishi S4S, Isuzu C240, Xinchai C490BPG, Benzínové: Nissan K21, K25
- Převodovka: EP vlastní výroby, namontovaná na gumových závěsech pro snížení vibrací
- Brzdový systém: Hydraulický, podobný automobilovému
Parametry
OBECNÉ CHARAKTERISTIKY | |
---|---|
Technický stav | nový |
Stav mth/km | 1 |
Rok výroby | 2024 |
Pohon | Diesel |
Převodovka | Hydrodynamická |
Nosnost | 3500 kg |
Vyložení těžiště | 500 mm |
Max. rychlost pojezdu | 20 km/h |
Hmotnost | 4700 kg |
Výška ochr. rámu | 2180 mm |
Délka stroje bez vidlic | 2762 mm |
Šířka stroje | 1200 mm |
Šířka pracovní uličky | 3010 mm |
Poloměr otáčení | 2510 mm |
Počet kol | 4 ks |
ZVEDACÍ ZAŘÍZENÍ | |
Typ zvedacího zařízení | Duplex s malým volným zdvihem |
Výška zvedacího zařízení - min. | 2220 mm |
Volný zdvih | 120 mm |
Výška zdvihu | 3300 mm |
Typ nosné desky (ISO) | 3A |
VIDLICE | |
Délka vidlice | 1200 mm |
PNEU/KOLA | |
Rozměr kola přední | 28x9-15-12PR |
Typ kola přední | Pryžové SE pneumatiky |
Rozměr kola zadní | 6.50-10-10PR |
Typ kola zadní | Pryžové SE pneumatiky |
Elektro | |
Elektro | zvuková signalizace zpětného chodu, ovládání klaksonu na zadním madle |
Krytování/kabina | |
Krytování, kabina | odpružené sedadlo, zpětné zrcátko, střešní sklo, kompletní kabina, topení |
Vedení oleje | |
Vedení oleje na nosné desce | 1 vedení oleje |
Přídavné zařízení/nástavba | |
Přídavné zařízení | integrovany-bocni-posuv |
Ovládání zdvihu | |
Ovládání zdvihu | Ovládání páky |
Ovládání pojezdu | |
Ovládání pojezdu | Páčka pod volantem + pedál |
Osvětlení | |
Osvětlení | smerova-svetla, přední pracovní světla, bluespot, majak |
Hydraulický rozvaděč | |
Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 3 sekce hydraulického rozvaděče |