SASPARTS EFS1015 G 10/1500
Tento univerzální mechanický ruční vysokozdvižný vozík je určen pro zdvih, převoz a stohování palet. Jeho nosnost je 1000 kg a břemena zdvihne s dostatečnou rezervou také do kamionu nebo námořního kontejneru. Má standardní délku vidlic 1150 mm. I když je tento vozík čistě mechanický je dobře ovladatelný, a to jednak díky své konstrukci, vlastní hmotnosti a také kvalitním polyuretanovým kolům, z nichž ta řiditelná jsou s kuličkovými ložisky, otočná o 360° a mají parkovací brzdu. Dobře se Vám tak bude manévrovat i na menším prostoru. Vidlicová kola jsou v provedení single. Primární použití vysokozdvižného vozíku je ve skladu s rovnou hladkou podlahou, ale samozřejmě může jezdit i na venkovních plochách. K ovládání slouží ergonomicky tvarovaná oj, která kromě snadného pumpování zajistí plynulé spouštění nákladu a také s ní lze vozík řídit. Zdvihací mechanismus lze navíc ovládat pomocí pedálu na nohu, což výrazně šetří námahu. Pro přesné manévrování jsou na věži umístěna dvě velká madla. Dlouhou životnost a bezpečný provoz zajišťuje tuhá konstrukce, vysokopevnostní řetěz, mohutné ocelové rolny, čelní ochranná mříž, silné práškové lakování a kvalitní hydraulická jednotka.
-
1000 kg
-
1150 mm
Tento univerzální mechanický ruční vysokozdvižný vozík je určen pro zdvih, převoz a stohování palet. Jeho nosnost je 1000 kg a břemena zdvihne s dostatečnou rezervou také do kamionu nebo námořního kontejneru. Má standardní délku vidlic 1150 mm. I když je tento vozík čistě mechanický je dobře ovladatelný, a to jednak díky své konstrukci, vlastní hmotnosti a také kvalitním polyuretanovým kolům, z nichž ta řiditelná jsou s kuličkovými ložisky, otočná o 360° a mají parkovací brzdu. Dobře se Vám tak bude manévrovat i na menším prostoru. Vidlicová kola jsou v provedení single. Primární použití vysokozdvižného vozíku je ve skladu s rovnou hladkou podlahou, ale samozřejmě může jezdit i na venkovních plochách. K ovládání slouží ergonomicky tvarovaná oj, která kromě snadného pumpování zajistí plynulé spouštění nákladu a také s ní lze vozík řídit. Zdvihací mechanismus lze navíc ovládat pomocí pedálu na nohu, což výrazně šetří námahu. Pro přesné manévrování jsou na věži umístěna dvě velká madla. Dlouhou životnost a bezpečný provoz zajišťuje tuhá konstrukce, vysokopevnostní řetěz, mohutné ocelové rolny, čelní ochranná mříž, silné práškové lakování a kvalitní hydraulická jednotka.