Armanni TEM HL AC-evo Special – Zvedací stůl pro oddělení prototypování

Motorové zvedací stoly se v automobilovém průmyslu používají především v oddělení prototypování k provádění tzv. „svatby“ – tedy spojení podvozku s karoserií – a ke kontrole případných nekompatibilit či nutných úprav před zahájením sériové výroby. V rámci prototypování je třeba tento úkon opakovaně provádět na stejném vozidle, a proto není možné využít automatizovaný systém jako na běžné výrobní lince.

Díky tomuto zvedacímu stolu se může obsluha bezpečně umístit pod karoserii prototypu a bez větší námahy a s maximální přesností podvozek zvednout a spojit, a to v plném souladu s bezpečnostními předpisy. Tento produkt lze individuálně upravit podle požadavků – například co se týče rozměrů plošiny, zdvihu nebo nosnosti. Ovládací oj může být na přání vybavena elektrickým posilovačem řízení, případně integrovaným bezdrátovým dálkovým ovládáním. U řešení s vyšší nosností zajišťuje kyvná pojezdová jednotka, oddělená od zdvihového rámu, vždy maximální trakci i na nerovném povrchu.

Poptat
Motorové zvedací stoly se v automobilovém průmyslu používají především v oddělení prototypování k provádění tzv. „svatby“ – tedy spojení podvozku s karoserií – a ke kontrole případných nekompatibilit či nutných úprav před zahájením sériové výroby. V rámci prototypování je třeba tento úkon opakovaně provádět na stejném vozidle, a proto není možné využít automatizovaný systém jako na běžné výrobní lince.

Díky tomuto zvedacímu stolu se může obsluha bezpečně umístit pod karoserii prototypu a bez větší námahy a s maximální přesností podvozek zvednout a spojit, a to v plném souladu s bezpečnostními předpisy. Tento produkt lze individuálně upravit podle požadavků – například co se týče rozměrů plošiny, zdvihu nebo nosnosti. Ovládací oj může být na přání vybavena elektrickým posilovačem řízení, případně integrovaným bezdrátovým dálkovým ovládáním. U řešení s vyšší nosností zajišťuje kyvná pojezdová jednotka, oddělená od zdvihového rámu, vždy maximální trakci i na nerovném povrchu.

Parametry

Pohon Elektro
Nosnost 8000 kg