Toyota 8FBMK20T

Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.

Kód zboží: PS6281

Položka není skladem, termín dodání a aktuální cena na dotaz.
429 000 Kč bez DPH
519 090 Kč
Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.
Vlastnosti produktu
  • Vysoký výkon při nízké spotřebě – vyspělá elektronika v kombinaci s asynchronními motory
  • Vynikající stabilita – SAS systém (Systém Aktivní Stability), zámek zadní nápravy, ergonomické šasi s nízko položeným těžištěm, elektronické ovládání hydraulických funkcí
  • Automatická snížení rychlosti v zatáčkách (OPT) spolu se Systémem Aktivní Stability dělají vozík nejbezpečnější ve své třídě
  • Automatická aktivace parkovací brzdy zabrání nechtěnému pohybu při manipulaci s nákladem
  • Legendární spolehlivost a odolnost – celoocelový exteriér, snadný servis, výroba dle standardů TPS, kvalitní komponenty

Hledáte maximálně pohyblivý a energeticky úsporný vozík do úzkých prostor? Kompaktní konstrukce řady Traigo48 je klíčem pro snadný a efektivní provoz i v těch nejnáročnějších provozech.

Lithium-iontová baterie
Volitelně k dispozici s bezúdržbovou lithium-iontovou baterií. Li-ion baterie se snadno používají a nabíjejí, což zvyšuje produktivitu a zvyšuje energetickou účinnost.
LED světla
Tento vozík je vybaven ekologickými předními a zadními LED světly. LED světla mají delší životnost a spotřebovávají méně energie než halogenové žárovky.
Jednoduché rozhraní řidiče
Multifunkční displej zobrazuje přehledně všechny důležité informace a umožňuje také přizpůsobit charakteristiky vozíku potřebám konkrétního řidiče nebo aplikace.
Kompaktní
Díky svým malým rozměrům se kompaktní vozík snadno pohybuje v úzkých prostorech. Kompakt vyžaduje z důvodu nedostatku místa nižší kapacitu kyseliny olověné. Při výběru li-ion baterie to nemá žádný vliv na kapacitu.
Systém Aktivní Stability
První aktivní systém kontrolující stabilitu vysokozdvižného vozíku Vyspělé technologie SAS zajišťují bezkonkurenční stabilitu, zvyšující bezpečnost a produktivitu během manipulace s nákladem.
Vynikající výhled všemi směry
Stožár s volným výhledem a ochranná konstrukce poskytují obsluze vynikající výhled na náklad a okolí.
Technické specifikace
  • Toyota SAS ( Systém aktivní stability)
  • Hnací systém Toyota AC²
  • Toyota ORS - speciální TOYOTA sedačka (se zádržným systémem)
  • Ovládací minipáky umístěné na pažní opěrce
  • Široký stožár se zajištěnou viditelností z pozice obsluhy
  • Délka nosných vidlic 1000 mm
  • Šířka upínací desky 920 mm
  • 3- sekční hydraulický rozvaděč
  • Diskové brzdy v olejové lázni
  • Superelastické pneumatiky
  • Plně hydraulický posilovač řízení
  • Digitální multifunkční displej s indikátorem polohy kol
  • Synchronizátor řízení

Parametry

Technický stav použitý
Stav mth/km 5689
Rok výroby 2018
Pohon Elektro
Nosnost 2000 kg
Vyložení těžiště 500 mm
Max. rychlost pojezdu 16 km/h
Hmotnost 3507 kg
Výška ochr. rámu 2200 mm
Délka stroje bez vidlic 1900 mm
Šířka stroje 1000 mm
Šířka pracovní uličky 3692 mm
Poloměr otáčení 1872 mm
Počet kol 4 ks
Typ zvedacího zařízení Duplex s velkým volným zdvihem
Výška zvedacího zařízení - min. 2150 mm
Volný zdvih 1720 mm
Výška zdvihu 3300 mm
Typ nosné desky (ISO) 2A
Šířka nosné desky 920 mm
Délka vidlice 800 mm
Rozměr kola přední 200/50-10
Typ kola přední Nešpinivé SE pneumatiky
Rozměr kola zadní 16x6-8
Typ kola zadní Nešpinivé SE pneumatiky
Typ baterie Olovo
Kapacita baterie 625 Ah
Napětí baterie 48 V
Boční výměna baterie Ano
Vyhřívání baterie Ne
Typ nabíječe externí
Vstupní napětí 380 V
Vstupní proud 16 A
Výstupní napětí 48 V
Výstupní proud 145 A
Počet sekcí hydraulického rozvaděče 3 sekce hydraulického rozvaděče
Přídavné zařízení integrovany-bocni-posuv, stavitelne-vidlice
Vedení oleje na nosné desce 1 vedení oleje
Osvětlení přední pracovní světla, majak, brzdova-svetla, zadni-pracovni-svetlo
Ovládání zdvihu Ovládání joystick
Ovládání pojezdu Přepínač pojezdu v loketní opěrce + pedál
Krytování, kabina zpětné zrcátko, čelní sklo + stěrač, kompletní kabina, topení, zadni-sklo--sterac
Elektro idetifikační chip řidiče, zvuková signalizace zpětného chodu