Toyota 8FBMK20T
Vysokozdvižný elektrický vozík Toyota Traigo 48 V s pohonem předních kol a nosnosti 1.600 až 2.000 kg zaručuje vysokou stabilitu a výkon. Vozíky jsou ideální volbou nejen pro ty, kteří očekávají obratnost, rychlost a preciznost při manipulaci s břemeny, ale také pro ty, kteří musí manipulovat ve stísněných prostorách od malých provozů až po velkosklady. Vozík obsahuje třífázový pohon pojezdu i zdvihu. AC - technologie vozíků zaručuje jejich velký výkon a ovladatelnost při manipulaci. Nízko posazené těžiště vozíků zajišťuje vysokou stabilitu a dobré jízdní vlastnosti při jakékoliv rychlosti s břemenem, bez břemene, na rovině či v zatáčkách. Elektronický diferenciál a precizní převodovka nabízí díky asynchronnímu motoru plnou kontrolu a jistotu řidiče při jízdě na rampách nebo po mokré vozovce. Elektronické řízení pro automatické snížení rychlosti v zatáčkách v závislosti na natočení volantu zaručuje jistotu řidiče při jízdě i manipulaci. Toyota Traigo 48 V je vyráběn za použití renomovaného výrobního systému Toyota Production Systém (TPS).Tento systém se podílí nejen na dodržování vysokých standardů kvality, ale napomáhá i k redukci tvorby odpadu tím, že při výrobě radikálně snižuje negativní dopad na životní prostředí.
Kód zboží: PS6281
- Vysoký výkon při nízké spotřebě – vyspělá elektronika v kombinaci s asynchronními motory
- Vynikající stabilita – SAS systém (Systém Aktivní Stability), zámek zadní nápravy, ergonomické šasi s nízko položeným těžištěm, elektronické ovládání hydraulických funkcí
- Automatická snížení rychlosti v zatáčkách (OPT) spolu se Systémem Aktivní Stability dělají vozík nejbezpečnější ve své třídě
- Automatická aktivace parkovací brzdy zabrání nechtěnému pohybu při manipulaci s nákladem
- Legendární spolehlivost a odolnost – celoocelový exteriér, snadný servis, výroba dle standardů TPS, kvalitní komponenty
Hledáte maximálně pohyblivý a energeticky úsporný vozík do úzkých prostor? Kompaktní konstrukce řady Traigo48
je klíčem pro snadný a efektivní provoz i v těch nejnáročnějších provozech.
- Toyota SAS ( Systém aktivní stability)
- Hnací systém Toyota AC²
- Toyota ORS - speciální TOYOTA sedačka (se zádržným systémem)
- Ovládací minipáky umístěné na pažní opěrce
- Široký stožár se zajištěnou viditelností z pozice obsluhy
- Délka nosných vidlic 1000 mm
- Šířka upínací desky 920 mm
- 3- sekční hydraulický rozvaděč
- Diskové brzdy v olejové lázni
- Superelastické pneumatiky
- Plně hydraulický posilovač řízení
- Digitální multifunkční displej s indikátorem polohy kol
- Synchronizátor řízení
Parametry
Technický stav | použitý |
Stav mth/km | 5689 |
Rok výroby | 2018 |
Pohon | Elektro |
Nosnost | 2000 kg |
Vyložení těžiště | 500 mm |
Max. rychlost pojezdu | 16 km/h |
Hmotnost | 3507 kg |
Výška ochr. rámu | 2200 mm |
Délka stroje bez vidlic | 1900 mm |
Šířka stroje | 1000 mm |
Šířka pracovní uličky | 3692 mm |
Poloměr otáčení | 1872 mm |
Počet kol | 4 ks |
Typ zvedacího zařízení | Duplex s velkým volným zdvihem |
Výška zvedacího zařízení - min. | 2150 mm |
Volný zdvih | 1720 mm |
Výška zdvihu | 3300 mm |
Typ nosné desky (ISO) | 2A |
Šířka nosné desky | 920 mm |
Délka vidlice | 800 mm |
Rozměr kola přední | 200/50-10 |
Typ kola přední | Nešpinivé SE pneumatiky |
Rozměr kola zadní | 16x6-8 |
Typ kola zadní | Nešpinivé SE pneumatiky |
Typ baterie | Olovo |
Kapacita baterie | 625 Ah |
Napětí baterie | 48 V |
Boční výměna baterie | Ano |
Vyhřívání baterie | Ne |
Typ nabíječe | externí |
Vstupní napětí | 380 V |
Vstupní proud | 16 A |
Výstupní napětí | 48 V |
Výstupní proud | 145 A |
Počet sekcí hydraulického rozvaděče | 3 sekce hydraulického rozvaděče |
Přídavné zařízení | integrovany-bocni-posuv, stavitelne-vidlice |
Vedení oleje na nosné desce | 1 vedení oleje |
Osvětlení | přední pracovní světla, majak, brzdova-svetla, zadni-pracovni-svetlo |
Ovládání zdvihu | Ovládání joystick |
Ovládání pojezdu | Přepínač pojezdu v loketní opěrce + pedál |
Krytování, kabina | zpětné zrcátko, čelní sklo + stěrač, kompletní kabina, topení, zadni-sklo--sterac |
Elektro | idetifikační chip řidiče, zvuková signalizace zpětného chodu |